Het verlenen van

gepaste service

Pulsief is gespecialiseerd in on- en offline uitingen. Daardoor kunnen wij onze klanten op een correcte manier helpen met hun ideeën. Heb je hulp nodig met de on- en/of offline taken voor jouw onderneming, maar weet je nog niet precies hoe? Wij denken met jouw mee en zijn er om jou verder te helpen. Zo groeien we samen.


Het verlenen van gepaste service 3

Pulsief hecht veel waarde aan hun klantvriendelijkheid en goede service. Hier zijn we erg trots op en dit willen we graag zo houden! Om de klantvriendelijkheid goed te onderhouden zorgen wij ervoor dat wij altijd de juiste informatie hebben van onze klanten voordat wij beginnen aan een project. Dit doen we door een fysieke afspraak in te plannen met de klant en daarin de mogelijkheden te bespreken. Wat in de afspraak besproken is nemen we allemaal mee naar het uiteindelijke eindproduct. Wat wilt de klant precies? Wat voor kleuren wilt de klant dat wij gebruiken? Als dit besproken is gaan we pas aan de slag met de offerte. Nadat de offerte is verstuurd nemen we nog kort contact met de klant zodat alles goed verloopt. 

De klant heeft de offerte geaccepteerd en wij gaan aan de slag! Heeft de klant vragen tijdens het project? Helemaal geen probleem, je kan ons altijd bereiken via mail, whatsapp of gewoon bellen!

Pulsief staat voor:

Brede kennis van on- & offline uitingen. Alles onder 1 dak.

Direct contact met degene die bezig is met jouw project.

Ondertussen vragen? Wij staan klagr voor jou klaar.

Wij denken ook na een opdracht mee met jouw doelen.

Kunnen we iets niet zelf? Dan raden we een partner aan.

We zijn er om jou verder te helpen. Zo groeien we samen.

Het ontwerpen van een logo

Het ontwerpen van een logo voor jouw onderneming gebeurt niet zomaar. Hier zit veel aandacht en tijd in. Voordat wij beginnen met jouw nieuwe logo beginnen we met een fysiek gesprek met jou als klant. Hierbij vragen we het shirt van je lijf. Hiermee proberen wij namelijk een duidelijk beeld te krijgen van jou en jouw onderneming. Vanuit dit fysieke gesprek gaan we aan de slag met het uitwerken van een offerte. In de offerte staat alles wat we hebben besproken tijdens de afspraak. Nadat de offerte verstuurd is nemen wij waar nodig nog contact op met jou om te kijken of alles goed verlopen is. Als de offerte geaccepteerd is gaan we aan de slag.


Bij het ontwerpen en realiseren van een logo maakt onze grafisch specialist een aantal verschillende concepten van jouw toekomstige logo. Deze sturen wij door naar jou zodat jij altijd zelf je mening kunt geven over de concepten. Mocht er een goed concept tussen zitten of moeten er juist concepten samengevoegd worden dan is dat geen probleem. Deze feedback nemen wij mee in het ontwerpproces. Jij als klant hebt bij Pulsief altijd recht op minimaal één feedback moment die standaard bij de offerte inzit. Hiermee zorgen wij er voor dat jij altijd zeggenschap hebt over jouw toekomstige logo.


Het kan natuurlijk ook gebeuren dat er de eerste ronde geen goede concepten tussen zitten. Als dat zo is beginnen we overnieuw en bekijken wij het van een ander perspectief. Net zolang tot jij wel tevreden bent.


Het logo is na een x aantal weken afgerond en jij bent natuurlijk hartstikke tevreden. Wij vragen dan vaak ook naar feedback om onze processen in de toekomst nog beter te maken.

Het ontwikkelen van een nieuwe webshop

Je hebt een kledingwinkel in de stad, maar je verkoopt niet veel omdat iedereen thuis blijft vanwege corona. Je wilt natuurlijk wel kleding verkopen, maar hoe? Het doel wat je voor ogen hebt, is zoveel mogelijk kleding verkopen. Hier komt Pulsief bij kijken. Pulsief is gespecialiseerd in het ontwerpen en bouwen van webshops. Voor dat we voor jou aan de slag gaan plannen wij altijd een afspraak in. Tijdens deze afspraak bespreken wij de doelen die jij wilt behalen met een webshop. Wat is wel mogelijk en wat is niet mogelijk? We proberen tijdens dit gesprek zoveel mogelijk informatie te verzamelen over het bedrijf en de doelen die het bedrijf wil halen. Nadat we dit besproken hebben gaan we verder met het opmaken van een offerte. In de offerte staat alles wat we hebben besproken tijdens de afspraak. Nadat de offerte verstuurd is nemen wij waar nodig nog contact op met de klant om te kijken of alles goed verlopen is. Als de offerte geaccepteerd is gaan we aan de slag met de webshop.


Sinds de start van het maken van de webshop hebben we altijd nog contactmomenten en feedback rondes. Hebben wij een homepagina voor de klant gebouwd, dan laten we het eerst aan de klant zien. Als de klant het helemaal niet mooi vindt. Dan maken we de homepagina opnieuw naar de klant zijn wensen, hoe de klant het wil hebben! Nadat er akkoord is gegaan met de homepagina, gaan we verder met de rest van de webshop. Dit doen we allemaal in de klant zijn eigen huisstijl!

Jouw nieuwe webshop is in de lucht, gefeliciteerd! Jouw klanten weten jouw webshop na trotse promotie goed te vinden en je hebt iedere maand een flink aantal bezoekers op de webshop! Goed, doel geslaagd! Om er voor te zorgen dat alles goed loopt, ook nadat wij het product hebben afgeleverd. Blijven we contact houden met onze klanten! Dit doen we in vorm van een belletje te doen of een mailtje te sturen. Heb je vragen of wil je dat we nog iets veranderen geen enkel probleem! Je kunt ons ook een berichtje doen.

Maandelijks overzicht

Veel mensen geven aan het volgende idee te herkennen: “Ik heb eigenlijk geen idee wat mijn hostingpartij voor mij doet met het geld dat ik iedere maand aan hen betaal”. Helaas horen we dit vandaag de dag nog steeds bij een groot deel van de nieuwe klanten die bij ons aankloppen. Daar hebben we iets op gevonden: ons servicepakket met iedere maand een overzicht met daarin precies beschreven wat we de afgelopen maand voor je hebben gedaan!

Servicepakketten

Je wil natuurlijk dat de website goed beschermd is en mensen nooit gekke dingen op jouw website zien. Hier komt het belang van goed onderhoud om de hoek. We updaten de website elke keer als er nieuwe updates zijn aangekondigd. Dit zorgt ervoor dat je website altijd up-to-date en veilig is. Maar het is meer dan puur veiligheid, het is het gevoel van ‘geen zorgen, het wordt geregeld’. Verder maken wij ook elke dag een back-up van jouw websites, de back-ups zijn tot 90 dagen beschikbaar. Stel er gaat iets mis met een update (gelukkig nog niet gebeurt), dan kan altijd de backup nog terug gezet worden tot 90 dagen geleden!


Wil je meer informatie over het servicepakket? Kijk dan eens op: Servicepakketen

Tijd voor betere service!

Ben jij ook toe aan betere service? Meer hulp bij belangrijke keuzes voor jouw onderneming of wil je gewoon eens even met ons praten onder het genot van een bak koffie of thee? Geen probleem, neem gewoon even contact met ons op!