Klantvraag
Voorstel
Oplossing
Reactie klant

Gezond Live

Klantvraag

"Mijn bedrijf is klaar voor de volgende stap. Hoe pak ik dit aan?"

"Ik ben bezig met een aantal uiteenlopende diensten binnen mijn bedrijf. Ik heb een boterhammenservice, een powerwalking club én ik ben gewichtsconsulent. Daarbij komt nog eens dat ze allemaal bekend staan onder een andere naam bij mijn klantenkring. Help! Weten jullie hier raad mee?"

Verschillende diensten samenbrengen onder één bedrijf.

Het moment dat jij als persoon klaar bent voor de volgende stap met jouw bedrijf is héél spannend. Dat weten wij zelf maar al te goed. Hoe vlieg je dit aan? Allereerst is het in dit specifieke geval belangrijk alle bezigheden van het bedrijf onder één naam naar buiten te communiceren. Dit levert namelijk de meeste herkenbaarheid op die zich vervolgens kan verdelen over jouw diensten.

De nieuwe naam komt, al sparrend met de klant, naar voren. De naam went al snel bij Everdien en binnen 2 "nachtjes slapen" is Everdien er uit.

Gezond Live is geboren!

Maar nu begint het pas. We stellen voor om onder Gezond Live het bedrijf nieuw leven in te blazen met een volledig pakket! Beginnend met een nieuw logo, een nieuwe huisstijl én een nieuwe website.

Voorstel

Oplossing

Het samenvoegen van meerdere diensten onder één droombedrijf!

Hoe maak je iets voor iemand die zo bevlogen en begaan is met de gezondheid van haar medemensen? We zijn aan de slag gegaan door op zoek te gaan naar vormen die passen bij wat Everdien met Gezond Live wil uitstralen. De combinatie van gezond leven en beweging komt samen onder één noemer: Gezond Live.

Nadat we de vormen hebben vastgesteld zijn we op zoek gegaan naar een combinatie van actieve én vitale kleuren. Met deze samenkomst van vormen en kleuren zijn wij begonnen met een creatief, tijdloos en duidelijk logo ontwerp. Wat niet alleen doet wat het zegt; Maar ook zegt wat het doet!

Zoals altijd hebben wij verschillende voorstellen voor logo's gedaan, en het perfecte logo voor Everdien zat er al direct tussen! Het doortrekken naar de huisstijl kon hierna in enkele dagen worden gerealiseerd en Everdien was dan ook helemaal tevreden!

Het uitwerken van de speciaal voor Everdien ontworpen website kon beginnen. Belangrijk voor Everdien is dat het een moderne site is die toch goed te volgen is voor de doelgroep en haar huidige klantenkring. Daarom heeft Everdien dan ook een tekstschrijfster ingeschakeld om haar hierin te assisteren. Het resultaat is een fris ogende website met vlotte en goedlopende teksten!

Het is precies wat ik ervan had gehoopt, maar zo anders en veel beter dan verwacht!

Het moment dat Everdien haar visitekaartjes voor het eerst zag, was tekenend voor hoe blij ze is met haar nieuwe stijl. Deze kaartjes hebben we geleverd op een netwerkborrel die Everdien bijwoonde. Na een korte adempauze hoorden we de opluchting. "Het is zover!" Met een grote grijns op haar gezicht begon ze direct met het uitdelen van haar kaartjes!

Met plaatsvervangende trots willen wij iedereen dan ook het resultaat tonen!

Reactie klant

Gezond Live 4

Ook zo'n te gek project starten?

Neem dan snel contact met ons op!